Waarom S.V. Gradatim?

Veiligheid

Veiligheid staat heel hoog in het vaandel van SV Gradatim. Alles is hieraan ondergeschikt. Iedereen die zich aanmeldt als aspirant lid bij SV Gradatim doorloopt een gedegen opleiding, gegeven door een gediplomeerd instructeur.

Service vereniging

Wij zijn een zogenaamde service vereniging. Dat betekent dat wij geen verplichte 'vrijwillige' activiteiten opleggen aan onze leden. Uiteraard wordt het altijd gewaardeerd als een lid zich inzet voor de vereniging. Maar bij ons is dit dus altijd echt vrijwillig. Hierdoor kan een lid zich volledig concentreren op de schietsport.

Vereningscultuur

SV Gradatim is bewust een kleine vereniging. Wij vinden het belangrijk om een goede band te hebben met onze leden. Hierdoor ontstaat er een open en vriendelijke sfeer op de verenigingsavonden. Daardoor hebben wij leden in alle leeftijdscategorieën en een relatief hoog percentage vrouwelijke schutters.

Materiaal

Om de schietsport goed te kunnen beoefenen is goed materiaal vereist. SV Gradatim stelt hoge eisen aan de wapens die zij beschikbaar stelt aan haar leden. Op dit moment beschikt SV Gradatim over een uitgebreid en jong wapenarsenaal dat goed wordt onderhouden. Hierdoor kunnen onze leden zich volledig richten op hun resultaten zonder dat men continue bezig hoeft te zijn met het oplossen van storingen.

Forel 1

3824 LA Amersfoort